Ta platforma wykorzystuje zarówno pliki cookies własne, jak i podmiotów trzecich. Jeżeli chcesz lepiej zrozumieć ich działanie, koniecznie zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies innych niż niezbędne?
Regulamin serwisu
1. Definicje:
- “Pużuczki” oznacza podmiot prowadzący działalność gospodarczą sklepu tj. firmę Niepubliczny żłobek Bajkolandia Małgorzata Pużuk z siedzibą: 60-607 Poznań, ul. Kazimierza Pułaskiego 22/1,
posiadającą NIP 9721353667, REGON: 528839573, zwaną dalej również “Administratorem”. - “Użytkownik” oznacza każdą osobę fizyczną będącą konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny, która odwiedza Sklep lub dokonuje Zamówień za
pośrednictwem Sklepu. - “Sklep” oznacza serwis internetowy prowadzony przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia Małgorzata Pużuk dostępny pod adresem: https://puzuczki.pl, za pośrednictwem którego Niepubliczny żłobek Bajkolandia Małgorzata Pużuk prowadzi działalność gospodarczą, w tym w szczególności zamieszcza informacje handlowe lub oferty, udostępnia treści cyfrowe bez nośnika, produkty do sprzedaży wysyłkowej, a także może świadczyć inne usługi.
- “Zamówienie otrzymane” oznacza potwierdzenie zawartej przez Użytkownika i Sklep umowy o udostępnienie treści cyfrowych bez nośnika, o sprzedaży wysyłkowej produktu.
- “Treści Cyfrowe bez nośnika” oznaczają dane, które są wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej w określonym formacie, zawierające określone treści (w szczególności e-booki, pliki audiowizualne, aplikacje komputerowe, kursy multimedialne) przeznaczone do pobrania/instalacji i/lub odtworzenia za pomocą Urządzenia, które nie są zapisane na nośniku materialnym, udostępniane przez Sklep.
- “Udostępnienie treści cyfrowych bez nośnika” oznacza odpłatne udostępnienie przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia Małgorzata Pużuk Treści Cyfrowych bez Nośnika na Zamówienie Użytkownika, które umożliwia Użytkownikowi ograniczone w czasie lub nieograniczone w czasie korzystanie z Treści Cyfrowych bez Nośnika przy użyciu Urządzenia.
- “Zamówienie” oznacza zamówienie na Treści Cyfrowe bez Nośnika, na produkty do wysyłki złożone przez Użytkownika w Sklepie.
- “Urządzenie” oznacza urządzenie elektroniczne, za pomocą którego Użytkownik może m.in. pobierać oraz utrwalać pliki cyfrowe (np. komputer osobisty, laptop, tablet, smartphone, czytnik e-booków).
- Niniejszy regulamin, zwany dalej “Regulaminem”, określa prawa i obowiązki Użytkownika oraz Akademii Wsparcia Rodzica związane z korzystaniem ze Sklepu i udostępnianiem treści cyfrowych bez nośnika.
- Adres Sklepu i dane kontaktowe: adres internetowy – https://puzuczki.pl, e-mail – biuro@puzuczki.pl, adres korespondencyjny: ul. Romana Drewsa 1c/18, 61-606 Poznań
- Umowa udostępniania treści cyfrowych bez nośnika, sprzedaży produktów wysyłkowych zawierana pomiędzy Użytkownikiem, a Niepublicznym żłobkiem Bajkolandia zawierana jest z wykorzystaniem sieci Internet, w tym strony internetowej, za pośrednictwem której działa Sklep.
- Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
- Podstawowym środkiem porozumiewania się z Użytkownikami, w tym w szczególności komunikacji prowadzonej w związku z Zamówieniami jest sieć Internet, w tym w szczególności poczta elektroniczna. Dodatkowo Niepubliczny żłobek Bajkolandia może komunikować się z Użytkownikami przy pomocy komunikatorów dostępnych na rynku, np. czat lub telefonicznie. Wszelkie pytania, zastrzeżenia i wątpliwości natury prawnej dotyczące Regulaminu lub praw i obowiązków Użytkownika lub Niepubliczny żłobek Bajkolandia związanych z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedażą Produktów lub udostępnianiem treści cyfrowych bez nośnika, Użytkownicy mogą zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@puzuczki.pl. Odpowiedzi będą udzielane przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia bez zbędnej zwłoki również na pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, z którego wysłana została wiadomość od Użytkownika.
- Koszty korzystania przez Użytkownika z ww. środków porozumiewania się na odległość ponosi Użytkownik. Opłaty takie obliczane są według stawek operatora telekomunikacyjnego, z którego usług korzysta Użytkownik.
- Akceptując Regulamin Użytkownik zobowiązuje się do jego przestrzegania, w tym w szczególności do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu.
- Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej e-mail.
- Regulamin jest integralną częścią każdej umowy pomiędzy Niepubliczny żłobek Bajkolandia i Użytkownikiem, której przedmiotem są produkty lub treści cyfrowe bez nośnika.
- Informacje o treściach cyfrowych bez nośnika, o produktach do sprzedaży wysyłkowej podane w sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Rodzaje i zakres działalności Sklepu
- Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość za pomocą sieci Internet licencji niewyłącznych na korzystanie z e-produktów (kursy online, e-booki) oraz produktów fizycznych do sprzedaży wysyłkowej.
- Jeśli wybrany przez Kupującego produkt elektroniczny zakłada jego przesyłkę do Kupującego częściami, np. kurs składający się z kilku odcinków, poszczególne części będą przesyłane Kupującemu w z góry określonych przedziałach czasowych. W każdym opisie produktu elektronicznego znajdują się szczegóły dotyczące jego przesyłki do Kupującego, w tym terminów przesyłki poszczególnych części.
3. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sklep drugiej stronie treści zawieranej umowy:
- Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sklep drugiej stronie treści zawieranej umowy:
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Użytkownikowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Użytkownikowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
- Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Użytkownika.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłania danych Akademia Wsparcia Rodzica stosuje w szczególności protokół SSL (Secure Socket Layer). Po połączeniu się z bezpieczną stroną internetową Użytkownik jest o tym fakcie informowany poprzez wyświetlenie na pasku stanu lub pasku nawigacji przeglądarki internetowej symbolu kłódki. Kliknięcie w symbol kłódki umożliwia obejrzenie certyfikatu autentyczności (podpis cyfrowy) danej strony.
4. Ogólne zasady składania zamówień
- Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
- dokładny opisu danego produktu i jego cech;
- łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opłatą za transport, dostarczenie lub usługi pocztowe oraz podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy;
- dotyczące sposobu i terminu zapłaty;
- dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.
- Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.
- Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu dostępnego po naciśnięciu przycisku “Kupuję i płacę” w podsumowaniu koszyka zakupów, w którym Klient podaje następujące dane:
- Imię i nazwisko lub nazwa firmy
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- NIP (dla klientów – przedsiębiorców)
- Dane adresowe
- W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
- wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku “Dodaj do koszyka”,
- z widoku koszyka kliknąć w przycisk lub “Przejdź do kasy”,
- wybrać z listy kraj miejsca zamieszkania lub siedziby Kupującego,
- podać adres e-mail, na który mają zostać wysłany e-mail z informacją jak uzyskać dostęp do zamówionych materiałów,
- wybrać sposób płatności za zamówienie
- podać wymagane dane Kupującego
- podać dane firmowe – jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę dokumentującą zakup w Sklepie,
- zapoznać się z regulaminem Sklepu i zaakceptować jego postanowienia – Kupujący akceptuje postanowienia tylko, jeśli rzeczywiście się na nie zgadza, ale brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia złożenie zamówienia,
- wyrazić ewentualne zgody marketingowe – wyrażenie zgód marketingowych jest dobrowolne, a zamówienie może zostać złożone bez wyrażenia tychże zgód,
- kliknąć w przycisk “Kupuję i płacę”.
- Po kliknięciu w przycisk “Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przekierowany na stronę podmiotu świadczącego obsługę płatności on-line lub otrzyma wiadomość z danymi do przelewu zwykłego.
- Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki zgodnie z wybraną przez Klienta opcją.
- Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta:
- potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta;
- Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji podjęcia wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.
- Klient i Sklep związani są ceną Produktu obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.
5. Płatności
- W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
- zwykły przelew, na nr konta:
39 1140 2004 0000 3502 8569 9918
Niepubliczny żłobek Bajkolandia Małgorzata Pużuk
Ul. Kazimierza Pułaskiego 22/1
60-607 Poznań
NIP: 9721353667
REGON: 528839573 - Płatności on-line: wybór wg specyfikacji podmiotu świadczącego usługę płatności on- line PayNow.
- Umowę uznaje się za zawartą z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia w przypadku wyboru płatności zwykły przelew bądź z chwilą dokonania wpłaty poprzez płatności on-online przez Klienta, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Zamówiony towar jest wysyłany w ciągu 48 h od złożenia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji konta i /lub na adres pocztowy podany w zamówieniu przez klienta.
- Wraz z dostępem do kursu wysyłane jest potwierdzenie złożenie zamówienia oraz okres dostępu, na jaki jest udzielany klientowi. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
- Imię i nazwisko/nazwa firmy;
- Adres zamieszkania/siedziby,
- Numer NIP (w przypadku firm),
- Numer zamówienia,
- Adres korespondencyjny
- Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
- Inne informacje dotyczące działania Serwisu, a także zawierające informację handlową o nowych produktach lub usługach Serwisu, o promocjach Serwisu oraz promujących produkty partnerów Administratora przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę.
- Operatorem kart płatniczych jest PayNow.
6. Warunki udostępniania treści cyfrowych bez nośnika
- Treści cyfrowe bez nośnika zostają udostępnione Użytkownikowi niezwłocznie po otrzymaniu przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia potwierdzenia dokonania płatności przez Użytkownika.
- Udostępnienie Treści cyfrowych bez nośnika Użytkownikowi następuje:
- poprzez ich udostępnienie do pobrania na Urządzenie Użytkownika lub instalacji na takim Urządzeniu; albo poprzez udostępnienie Użytkownikowi za pośrednictwem poczty elektronicznej kodu umożliwiającego uzyskanie dostępu do treści cyfrowych i ich odczytu ze strony internetowej lub pobranie ze strony internetowej.
- Warunki korzystania przez Użytkownika z treści cyfrowych regulują licencje na korzystanie z poszczególnych treści cyfrowych. Przekazanie treści cyfrowych Użytkownikowi nie oznacza
przeniesienia na jego rzecz jakichkolwiek praw własności intelektualnej, w tym w szczególności majątkowych praw autorskich lub praw pokrewnych do treści cyfrowych. Inne, niż określone w takiej licencji sposoby korzystania przez Użytkownika z treści cyfrowych (np. zwielokrotnianie, wprowadzanie do obrotu lub rozpowszechnianie) wymaga zgody właściciela praw do treści cyfrowych, za wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez prawo. Brak akceptacji warunków licencji, o której mowa powyżej może uniemożliwić odtworzenie, pobranie lub zainstalowanie treści cyfrowych.
7. Wymogi techniczne dla urządzeń elektronicznych niezbędne do współpracy ze Sklepem oraz do pobrania treści cyfrowych
- Aby Użytkownik mógł korzystać z podstawowych funkcjonalności Sklepu niezbędne jest posiadanie przez niego odpowiedniej infrastruktury technicznej w postaci urządzeń elektronicznych (np. komputer osobisty, laptop) oraz oprogramowania, umożliwiających dostęp do sieci Internet oraz przeglądanie jej zasobów.
- Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
- Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Użytkownikiem a licencjodawcą.
- Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do korzystania przez Użytkownika z Treści Cyfrowych bez Nośnika, a także informacje o stosowanych zabezpieczeniach, zawarte są każdorazowo w opisie Treści Cyfrowych bez Nośnika, udostępniane w dziale pomocy technicznej oraz udzielane przez pracowników pomocy technicznej.
- Użytkownik korzystający ze Sklepu powinien ponadto posiadać aktywną skrzynkę poczty elektronicznej. Korzystanie z niektórych dodatkowych funkcjonalności Sklepu może wymagać rejestracji przez Użytkownika w innych serwisach takich jak Facebook, Google+.
- Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do korzystania przez Użytkownika z treści cyfrowych bez nośnika, a także informacje o stosowanych zabezpieczeniach, zawarte są każdorazowo w opisie treści cyfrowych bez nośnika.
- Użytkownik powinien sprawdzić we własnym zakresie, czy Urządzenie, z którego korzysta, spełnia wymagania techniczne niezbędne do pobrania i korzystania z treści cyfrowych bez nośnika, a także czy posiada ono wolną pamięć umożliwiającą pobranie i korzystanie z treści cyfrowych bez nośnika.
8. Zasady ogólne odstąpienia od umowy
- Użytkownik może bez podania jakiejkolwiek przyczyny odstąpić od umowy udostępnienia treści cyfrowych bez nośnika, od umowy sprzedaży produktów wysyłkowych na zasadach określonych w Regulaminie. Co do zasady Użytkownik może odstąpić od umowy, której przedmiotem są treści cyfrowe bez nośnika, produkt sprzedaży wysyłkowej w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Użytkownik nie może jednak odstąpić od:
– umowy o świadczenie usług, jeśli Użytkownik wyraził zgodę na to, że po spełnieniu świadczenia przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia utraci prawo do odstąpienia od umowy, o czym został poinformowany przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia przed rozpoczęciem świadczenia;
– umowy o świadczeniu usług edukacyjnych, jeśli Użytkownik odebrał produkt i otworzył go na swoim urządzeniu elektronicznym;
– umowy w odniesieniu, do której cena lub wynagrodzenie są uzależnione od wahań na rynku finansowym, na które Niepubliczny żłobek Bajkolandia nie ma wpływu, a które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
– umowy, której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu zostają trwale połączone z innymi Produktami;
– umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– umowy o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
– umowy zawartej na aukcji publicznej;
– umowy o Udostępnienie Treści Cyfrowych bez Nośnika, jeśli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Użytkownika wyrażoną przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Użytkownika przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia o utracie prawa odstąpienia od umowy. - Jeśli Użytkownik podejmie decyzję o odstąpieniu od umowy musi poinformować o tym Niepubliczny żłobek Bajkolandia poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu.
- Użytkownik może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (w formie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy lub jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia), według swojego wyboru w odniesieniu do Treści Cyfrowych bez Nośnika:
– poprzez złożenie tego oświadczenia drogą elektroniczną na adres: biuro@puzuczki.pl
albo w odniesieniu do Treści Cyfrowych bez Nośnika
– poprzez wysłanie tego oświadczenia pocztą na adres: Niepubliczny żłobek Bajkolandia Małgorzata Pużuk Ul. Romana Drewsa 1c/18, 61-606 Poznań - Użytkownik do złożenia oświadczenia o odstąpieniu może wykorzystać wzór formularza odstąpienia od umowy.
- Jeśli Użytkownik złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Niepubliczny żłobek Bajkolandia prześle mu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres jego poczty elektronicznej.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminów określonych w Regulaminie. Użytkownik może odstąpić na zasadach ogólnych od umowy, której przedmiotem są Treści Cyfrowe bez Nośnika w cenie promocyjnej. W takim przypadku Niepubliczny żłobek Bajkolandia zwróci Użytkownikowi wartość ceny promocyjnej Treści Cyfrowych bez Nośnika.
- Jeśli Użytkownik odstąpi od umowy, Niepubliczny żłobek Bajkolandia zwróci mu wszystkie otrzymane od niego płatności. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Użytkownik otrzyma od Niepubliczny żłobek Bajkolandia zwrot płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzymał oświadczenie Użytkownika o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Użytkownika użyte w pierwotnej transakcji. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Niepubliczny żłobek Bajkolandia ustalenie numeru rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot płatności, nie jest możliwe, Niepubliczny żłobek Bajkolandia niezwłocznie skontaktuje się z Użytkownikiem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu ustalenia numeru rachunku bankowego do zwrotu płatności. W przypadku nie podania numeru konta, zwrot płatności zostanie zrealizowany przekazem pocztowym na dres Użytkownika.
9. Odstąpienie od umowy dotyczącej Treści Cyfrowych bez Nośnika
- Co do zasady Użytkownik może odstąpić od umowy, której przedmiotem są Treści Cyfrowe bez Nośnika w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Jednak Użytkownik nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest Udostępnienie Treści Cyfrowych bez Nośnika, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
- Użytkownik wyraził zgodę na Udostępnienie Treści Cyfrowych bez Nośnika przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia (tj. wyraził zgodę m.in. pobranie aplikacji, itp.) przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy; oraz
- Użytkownik został poinformowany przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia o utracie przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy wskutek wyrażenia zgody na udostępnienie Treści Cyfrowych bez Nośnika, przed udzieleniem takiej zgody.
- Akceptując regulamin Użytkownik oświadcza, że zgadza się na rozpoczęcie spełniania świadczenia przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia polegającego na Udostępnieniu Treści Cyfrowych bez Nośnika przed upływem okresu do odstąpienia od umowy, co tym samym skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z wcześniejszą informacją.
10. Reklamacje
- Niepubliczny żłobek Bajkolandia zobowiązuje się dołożyć należytej staranności w celu zapewnienia najwyższej jakości usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu zgodnie z zasadami określonymi w Sklepie i Regulaminie. Ponadto Niepubliczny żłobek Bajkolandia zobowiązuje się dostarczyć Użytkownikowi Treści Cyfrowe bez Nośnika oraz produkty sprzedaży wysyłkowej bez wad.
- Użytkownik może zgłosić Niepubliczny żłobek Bajkolandia reklamację, m.in. jeżeli stwierdzi, że Treści Cyfrowe bez Nośnika dostarczone mu w ramach realizacji Zamówienia mają wady, a także jeżeli Treści Cyfrowe bez Nośnika są niezgodne z opisem zawartym w Potwierdzeniu Przyjęcia Zamówienia lub opisem zamieszczonym w Sklepie.
- Użytkownik, składając reklamację, powinien wskazać co najmniej swoje imię i nazwisko, oznaczenie udostępnionej Treści Cyfrowej bez Nośnika, opis wady będącej przyczyną reklamacji oraz termin wykrycia wady.
- Użytkownik może złożyć oświadczenie o reklamacji według swojego wyboru:
– poprzez wysłanie reklamacji drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: puzuczki@bajkolandia-poznan.pl albo - Użytkownik otrzyma pocztą elektroniczną potwierdzenie złożenia reklamacji drogą elektroniczną (w sposób wskazany w art. 4.a lub art. 4.b niezwłocznie po jej wpłynięciu do Sklepu.
- Niepubliczny żłobek Bajkolandia ustosunkuje się do reklamacji Użytkownika w najkrótszym możliwym terminie. Jeżeli Niepubliczny żłobek Bajkolandia nie ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Użytkownika będącego Konsumentem w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uznaje się, że Niepubliczny żłobek Bajkolandia uznała reklamację za uzasadnioną.
- Niepubliczny żłobek Bajkolandia poinformuje Użytkownika o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listem poleconym na adres, który Użytkownik wskazał w oświadczeniu o złożeniu reklamacji doręczonym Niepubliczny żłobek Bajkolandia.
- Jeżeli Niepubliczny żłobek Bajkolandia uzna reklamację za uzasadnioną, Użytkownik może wybrać, czy preferuje naprawę, czy wymianę Treści Cyfrowych bez Nośnika, produkty wysyłkowe na nowe, chyba że doprowadzenie Treści Cyfrowych bez Nośnika, produktów wysyłkowych do stanu zgodności z umową w sposób wybrany przez Użytkownika będzie niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem uwzględnienia reklamacji zaproponowanym przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia.
- Jednak jeśli Niepubliczny żłobek Bajkolandia nie dokona naprawy lub wymiany Treści Cyfrowych bez Nośnika na wolne od wad niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, a wada Treści Cyfrowych bez Nośnika będzie istotna, Użytkownik może odstąpić od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Użytkownikowi bez względu na to, czy wada jest istotna, jeżeli Treści Cyfrowe bez Nośnika były już wymieniane na wolne od wad lub naprawiane albo jeżeli Niepubliczny żłobek Bajkolandia nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany lub usunięcia wady.
- W toku rozpatrywania reklamacji Niepubliczny żłobek Bajkolandia może kontaktować się z Użytkownikiem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
11. Zastrzeżenia i odpowiedzialność
- Niepubliczny żłobek Bajkolandia udziela gwarancji jakości w odniesieniu do Treści Cyfrowych bez Nośnika, produktów wysyłkowych znajdujących się w Sklepie. Niepubliczny żłobek Bajkolandia ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialność za takie Treści Cyfrowe bez Nośnika, produkty wysyłkowe wyłącznie na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności z tytułu rękojmi za wady.
- W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu, Niepubliczny żłobek Bajkolandia zastrzega, że Użytkownik nie może:
– zamieszczać w Sklepie (np. w opiniach o produktach lub komentarzach) treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym, a także
– podejmować działań, które mogą powodować zakłócenia lub uszkodzenia Sklepu lub naruszenie praw osób trzecich. - Treści zamieszczone przez Niepubliczny żłobek Bajkolandia w Sklepie, w tym w szczególności znaki towarowe i inne oznaczenia odróżniające, stanowią przedmiot praw własności intelektualnej Niepubliczny żłobek Bajkolandia lub innych podmiotów. Korzystanie z nich w jakikolwiek inny sposób niż w celu dokonywania Zamówień i realizacji praw związanych z Udostępnianiem Treści Cyfrowych bez Nośnika, produktów wysyłkowych, w tym w szczególności kopiowanie lub rozpowszechnianie wymaga uprzedniej zgody Niepubliczny żłobek Bajkolandia lub innego podmiotu uprawnionego.
- Niepubliczny żłobek Bajkolandia nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub błędy w funkcjonowaniu lub dostępności Sklepu spowodowane przyczynami niezależnymi od Niepubliczny żłobek Bajkolandia, których Niepubliczny żłobek Bajkolandia przy dołożeniu należytej staranności nie będzie mogła przewidzieć lub którym nie będzie mógł zapobiec, wymienionymi poniżej:
– przyczyny techniczne leżące po stronie Użytkownika, w tym w szczególności awarie wykorzystywanych przez Użytkownika urządzeń oraz jakiekolwiek błędy oprogramowania wykorzystywanego przez Użytkownika do korzystania ze Sklepu lub Treści Cyfrowych bez Nośnika;
– zaplanowane działania związane z bieżącą konserwacją Sklepu w wymiarze koniecznym do ich przeprowadzenia;
– przyczyny leżące po stronie zewnętrznych dostawców usług świadczonych na rzecz Sklepu lub Użytkownika;
– ataki na system komputerowy lub usługę sieciową, w tym w szczególności DoS (Denial of Service), DDoS (Distributed Denial of Service) lub Brute Force;
– przyczyny wynikające z awarii serwerów. - W każdym przypadku niedostępności Sklepu, Niepubliczny żłobek Bajkolandia podejmie wszystkie niezbędne czynności mające na celu jej przywrócenie w możliwie najkrótszym czasie.
- Użytkownik zobowiązuje się korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem, w tym w szczególności nie będzie korzystać ze Sklepu:
- w celu osiągnięcia nienależnych korzyści lub w celach spekulacyjnych;
- w sposób powodujący naruszenie lub obejście prawa lub postanowień Regulaminu;
- w sposób powodujący zakłócenie integralności Sklepu lub jego poszczególnych funkcji;
- przy pomocy zautomatyzowanych urządzeń lub oprogramowania mających na celu wyszukiwanie ofert na Treści Cyfrowe bez Nośnika, których cena odbiega od ceny rynkowej bądź masowe składanie zamówień na tego rodzaju Treści Cyfrowe bez Nośnika (tzw. “robotics”).
- Na wypadek naruszenia przez Użytkownika któregokolwiek z zakazów wskazanych w art. 12.6, Niepubliczny żłobek Bajkolandia zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umów lub prawo odstąpienia od umów już zawartych w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W takim przypadku Użytkownik otrzyma zwrot zapłaconej ceny w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Akademii Wsparcia Rodzica oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
12. Zmiany regulaminu
- Aby Użytkownicy mogli w szybki i łatwy sposób zapoznać się z treścią Regulaminu, został on udostępniony w Sklepie w formie umożliwiającej jego wyświetlenie, pobranie, utrwalenie i wydrukowanie oraz śledzenie historii jego zmian.
- Niepubliczny żłobek Bajkolandia zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z zachowaniem zasad określonych w niniejszym rozdziale.
- Zmiany Regulaminu będą miały zastosowanie do wszelkich spraw w nim uregulowanych oraz związanych z Zamówieniami złożonymi przez Użytkownika od daty ich ogłoszenia. Do Zamówień (oraz wszelkich spraw uregulowanych w Regulaminie) złożonych przed datą ogłoszenia zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w dacie, w której Zamówienia takie zostały złożone.
- W przypadku zmiany Regulaminu nowa treść Regulaminu zostanie opublikowana w Sklepie w zakładce “Regulamin” najpóźniej w dniu wejścia w życie takiej zmiany. Ponadto, w zakładce “Regulamin” będą opublikowane wszystkie wersje historyczne Regulaminu ze wskazaniem okresu obowiązywania każdej z nich.
- Informacja o zmianie Regulaminu wraz z odesłaniem do nowej treści Regulaminu wyświetli się przy pierwszym Zamówieniu Użytkownika natychmiast po wejściu w życie zmiany Regulaminu –
najpóźniej po skompletowaniu koszyka zakupów i przed złożeniem Zamówienia, z prośbą o akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika. Jeśli jednak Użytkownik nie dokona takiej akceptacji, Niepubliczny żłobek Bajkolandia zablokuje automatycznie możliwość dokonania bieżącego Zamówienia i dokonywania dalszych Zamówień od daty publikacji zmiany Regulaminu do czasu akceptacji zmiany Regulaminu przez Użytkownika. Brak akceptacji Regulaminu nie powoduje skasowania Konta ani usunięcia z niego historii Zamówień, a także nie wpłynie na możliwość korzystania przez Użytkownika z Treści Cyfrowych bez Nośnika zamówionych i opłaconych przed publikacją zmiany Regulaminu. - Aktualna treść Regulaminu będzie przesłana Użytkownikowi za pośrednictwem poczty elektronicznej niezwłocznie po akceptacji treści Regulaminu przez Użytkownika i złożeniu przez niego pierwszego Zamówienia, licząc od chwili dokonania tej akceptacji (np. wraz z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia przez Sklep).
13. Postanowienia końcowe
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
- Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php ;
- Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej – możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
- wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;
- powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społeczne, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl
- platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/